keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

Tällä viikolla tähän asti

Tuntuu kuin tämä viikko olisi ollut jo tosi pitkä.

Olen syönyt monta lakritsapiippua ja maistellut sipsejä (halusin tietää ovatko Kettlesit muka niiiiin paljon parempia ja tuomio on: en oikein tiedä).

Olen pohtinut muutamaa mieltä kaihertanutta pulmaa ja tullut joidenkin kohdalla johtopäätöksiin, toisien kohdalla en. Mutta elämässä odottelu alkaa olla ohi, näin luulen. Vähemmän pohdintaa, enemmän toimintaa. Tätä samaa olen tosin toitottanut jo melkein vuoden, mutta kehityn hitaasti enkä edes varmasti, toisto on oppimisen perusta.



Palasin kuntosalille reilun kuukauden tauon jälkeen. Perselihakset huutaa hoosiannaa, mutta eipä ne taivaalliset voimat näissä maallisissa puuhissa auta :) Sillä se lähtee millä se tulikin. Kai. Jos pääsen vielä huomennakin sängystä ylös.

Olen aleshoppaillut ihan vallattomasti. 

Olen käyttänyt korkokenkiä, koska nuo vaaleat kiilakorot ovat ainoat, jotka eivät hierrä just nyt.  Yritän myös totuttautua taas korkoihin. Omasta mielestäni ansaitsisin aina jonkin sortin papukaijamerkin kun jaksan kipitellä niillä koko (parin kilometrin) työmatkan. Kenkävinkkejä saa mielellään laittaa edelleen tänne! Olen ollut huomaavinani, että aihe kiinnostaa muitakin, joten laitetaanhan kaikki viisaus jakoon jotta olemme kohta lähempänä kivempiä kävelyretkiä. Muutaman parin olen alennuksista tilaillut kokeiluun, palaan asiaan jos ovat hyviä.

Käytin korkojen kanssa vaaleita housuja ja vierastan kyllä omaa peilikuvaani niissä ihan äärettömän paljon. Ei niin mitään merirosvomaista. Pitäisiköhän laittaa pöksyt Henriikan hyväntekeväisyyshuutokauppaan? Oi ihana Henriikka! Tähän haluan jotenkin osallistua, osallistukaa tekin. Nenäpäivä on myös aina ollut apinan päiväkirjan lemppari. 

Huomasin, että ole unohtanut tämän uuden pikkuisen palstani 1-v synttärit. Pitäisiköhän juhlia vaikka jollakin kilpailulla?

Ainiin ja vielä: voisiko nämä kesäukkoset jo loppua? Sade ok, mutta pari yötä sitten taivaan salamoidessa mietin ihan oikeasti että menen naimisiin ihan kenen tahansa einarin kanssa vain siksi  ettei tarvitse enää maata täällä peitto korvissa yksin ja peloissaan. Varsinäinen 2000-luvun itsenäinen nainen, haha. Onneksi minulle on nyt kerrottu, että pallosalama ei pääse hyttysverkon läpi sisälle, vaikka ikkuna olisikin jäänyt auki <3

Mitä teille kuuluu?

2 kommenttia:

  1. Ihana tuo hyväntekeväisyyshuutokauppa :)
    Juhlista ihmeessä 1-vuotis taivalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö olekin :) Ja juu, täytynee keksiä jotain kivaa!

      Poista