sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

All I want for Christmas is you...

Viimeiset päivät ovat sujuneet hyvin. Ystävien, naurun, piknikeväiden, kylmän siiderin, ilon ja viltillä köllöttelyn täytteisiä tunteja. Sellaisia, kun tajuaa että nyt täytyy ottaa ilo irti. Että marraskuussa ehtii taas olla sisällä ajatustensa kanssa.



Kaksi kaverusta järjestivät minulle perjantaina piknikin, istuimme puistossa illasta yöhön. Oli muuten jo yhdentoista aikaan pimeää (ja vähän kylmää). Onneksi olin kerrankin varustautunut varaneuleella. Olen aikamoinen vilukissa.



Viimeiset neljä päivää päässäni on soinut All I want for Chritmas is you. En edes niin hirveästi välitä kaikesta tästä epäloogisuudesta, vaan olen hyräillyt tyytyväisenä mukana. Perjantai-iltana viltin päällä myös ihan ääneen. Tosin nyt neljäntenä päivänä voisi jo vaihtaa... 

Tänään olen tehnyt vaikka mitä hyviä löytöjä R/H:n nettialeista... pitäisiköhän mennä uhkapelaamaan esimerkiksi arvan muodossa jotta voisin saada mutaman ihanan mekon :) Ensi viikolla olisi tarkoitus käydä puistokirppiksellä myymässä, joskohan sitten ...



Toivottavasti tekin olette touhottaneet pihalla. Palaillaan kunnolla ja paremmin rakennetuilla kirjoituksilla sitten, kun tulee huonompi sää. Sillä välin suosittelen marenkia ja pensasmustikoita!

EN: We had a picnic last friday.  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti