perjantai 17. lokakuuta 2014

Perjantain pihaleikit

Hei, 

Nopeasti kuulumisia hiukan ennen kuin jatkan matkaa.

Viikon hyvät ja huonot uutiset: arkirutiinien osalta tämä viikko on ollut aivan perseestä mutta muuten oikein ihana. Sisko kävi, olen syönyt hyvin ja eilen alkoi Lost In Musicin fiilistely Tampereella. Olen siis nukkunut viime yönä hyvin hyvin vähän ja koska olen muutenkin aika väsynyt niin arjesta tulee astetta haastavampaa. En löydä mitään, en muista mitään ja törmäilen oviin kun en tajua väistää... no, naurua ei ainakaan puutu.

Olen tänään muun muassa hukannut kaukosäätimeni.

Ajattelin etsiä sen, mutta kun en kymmennessä minuutissa löytänyt niin ajattelin että pitäköön kaukosäädin tunkkinsa. Tässä asunnossa on rapiat kaksikymmentä neliötä. Tänne ei teoreettisesti pitäisi olla mahdollista hukata mitään. Silti en löydä tällä hetkellä myöskään yhtään pompulaa taikka mustaa hamettani.

Tänään jatketaan festivaalitunnelmissa, ajateltiin mennä kuuntelemaan räppiä. Onhan tässä lähtöön vielä ehkä vartti tai jotain, hyvin ehtii.

En löydä vaatteita ja sanomattakin varmaan selvää että tukka on märkä ja kasvot luonnonkauniit. 



Mutta ulkona on kaunista, minulla on illaksi hurmaava seuralainen ja uskon että löydän rytmin kyllä.

Bounce to the beat... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti