perjantai 16. marraskuuta 2012

Parasta perjantaissa: yövieras

Näin aikuisena tulee harvoin yökyläiltyä ellei asu eri kaupungissa ystäviensä kanssa. Tai muuten harrasta uusiin ihmiseen tutustumista sillä lailla ;)

Minulla on tavallaan se onni (?), että moni ystävä on kaukana ja näin ollen joutuvat viettämään aikaa kanssani aina vähän kauemmin kerrallaan. 





Tänään saan tänne yhden parhaista tytöistä jonka olen ikinä tavannut. Pitkään hengailin poikien kanssa, enkä oikein ymmärtänyt minkään tyttöjuttujen päälle. Tämä tapaus on viimeistään osoittanut, että tyttöjen ei tarvitse olla juonittelevia ilkimyksiä, vaan heidän kanssaan voi olla ihan yhtä suora ja suoraselkäinen kuin poikienkin kanssa. Odotan jo pojista juoruilua. Joskus on ihan kiva olla reilusti typykkä.

Yökyläilettekö te koskaan?

Luvassa siis vielä ehkä lasi viiniä ja Vain Elämää. Ja ehkä muutama sipsi? Herkku(perse) perjantaita kaikille!

4 kommenttia:

  1. Olen yökylässä tällä hetkellä itsekin. Pian pyörii 101 dalmatialaista. Ei voi paljoa enempää toivoa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa, että olette kommentoineet, mutta miten tämä on tapahtunut? En ole nähnyt/ hyväksynyt näitä kommentteja ollenkaan :)

      Hyvä leffavalinta :)

      Poista
  2. Täällä on yks kohtalotoveri, joka on aina ollut parempaa pataa poikien kanssa juurikin samasta syystä! Mä inhoan kaikkea draamaa, jota useimmilla tytöillä on tapana tuottaa...

    Nyt vasta muutaman viime vuoden aikana olen saanut oikeasti läheisiä tyttökavereita. Edelleenkin avomieheni on ehdottomasti ykköskaveri, mutta pari tyttöä ovat ehdottoman rakkaita ja tärkeitä nykyään. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin itse nuorempana aika punkkari enkä vain ymmärtänyt minkään kynsilakkajuttujen päälle (enkä todellankaan olisi kuvitellut pitäväni tätä blogia jonakin päivänä). Nyt viime vuosina olen ottanut hiukan takaisin.

      Ja voi että miten suloinen kommentti.

      Poista