tiistai 1. huhtikuuta 2014

Tiistaiterapiaa kera Supermukavan

Kävelin tänään Supermukavaan töiden jälkeen. Siellä muuten kevätsiivotaan, että jos nyt on joku ihanuus kiikarissa niin kannattaa kipaista kurkistamassa. Supermukavahan sai nyt lisätilaa Vintage Gardenin pitäessa taukoa, liike näyttää ihan uudelta. 


Mutta siis, takaisin minuun.

Kävelin siis Supermukavaan hieman maanantaita harteilla. Olin katsonut pitkään yhtä MUKA VA:n mekkoa sillä silmällä ja kysellyt, että josko sitä löytyisi vielä.. mekko on viime kevät/kesä-mallistosta.

Sain joskus pari viikkoa sitten viestin, että löytyy muutama, mutta kun olen vain hyppinyt ympäri Suomea niin en ole ehtinyt paikan päälle.

Olin ihan varma että joku on vienyt sen jo.



Mutta ei, siellä se oli.

Minun sinivalkoinen printtikaunokaiseni. Mekko on oikeasti hurmaava ja olen varma että se olisi täydellinen myös Barcelonassa liihoitteluun. Tosin alusmekko pitää ostaa, ettei liihoittelu mene liian hipiksi. Mutta jossain aion tämä päällä auringossa liihoitella. Pisamia kasvoilla.

MUKA VA on kyllä ehdottomasti yksi niistä merkeistä, jonka vaatteissa tunnen oloni hyväksi. Mallistoista on myös joka kerta (onnneksi) erottunut selkeästi se oma suosikki, josta jäädä haaveilemaan. Rakas pilkkutakkini on nyt palvellut vuoden verran, eikä käytön jälkiä kyllä huomaa. Pilkkutakista löytyy kuva esimerkiksi täällä. Huomaan myös, että kun jotakin ostosta harkitsee näin pitkään, se ei voi enää olla huti. Pure, not boring, sanovat nettisivuillaan. Niinpä.

<3

Minä tykkään. Ihana mekko, parempi mieli. Ja kyllä, nimi kertoo palvelusta.

EN: I got little carried away while visiting Supermukava, a local Finnish fashion boutique. My new summer dress is charming though. Apparently I always do my shopping one season ahead. I bought all my spring clothes from sales in December/January... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti