lauantai 12. lokakuuta 2013

Kiharapilvi ja hymyilevä perjantai

Eilen oli hyvä päivä. Tai ilta. 

Pitkästä aikaa otin aikaa tyttömäiseen valmistautumiseen, vaikken tiennyt olenko edes menossa mihinkään. Kävin suihkussa ja kiharsin tukan. Meikkasin varmaan 20 minuttia ja se on minulle todella pitkä aika. Mietin jopa, että olisin hämmästyttänyt sisareni tekemällä smokey eyes- meikin ja kuvaamalla sen tänne... mutta ei sentään.


Oli kivaa tyttöillä vähän. Tupsutella taikapölyä ja tuoksuttaa hajuvesiä, että mikä sopisi illan tunnelmaan parhaiten. Syödä sushia ja juoda vähän viiniä. Ja tanssia... tanssia.

Tänään olen syönyt ruusukaalia ja se oli tosi hyvää. Ja voi miten söpöjä ne pienet kaalit ovat! Kävin vähän kaupungilla ja sain itselleni todella pahan sisutuskuumeen. Nyt sitten tietenkin kaiken pitäisi tapahtua heti nyt, mutta valitettavasti näin launtai-iltana on tyydyttävä inspiraatiokuviin ja nettikauppojen läpikäymiseen ;) Lisäksi paljon suunnitelmia blogin suhteen, sain aikaa sitten erään värihaasteen, josta olen hyvin innoissani. Toivottavasti huomenna olisi valoa, jotta voisin kuvata lisää. Mukavaa lauantai-iltaa... minä vietän sitä peiton alla kirjan kera.

EN; Yesterday was fun in that girly-kind-of-way. Today I'm going to stay at home... sounds like a perfect Saturday night if you ask me :)

2 kommenttia:

  1. Olen vakuuttunut. Smokey eyes olisi saattanut pyörryttää minut ;) aivan super ihanat kiharat ja maailman ihanin sinä <3

    VastaaPoista