keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Kuppi kahvia, kyllä se siitä

Elämästä on tullut kamalan hektistä nyt kun välillä pitää ehtiä lenkille... hittolainen. Nyt kun ilta on alkanut taas pimentyä niin tuntuu, etten ehdi tekemään mitään. Tosin olen hidastunut huomattavasti nuoruusvuosistani :) Esimerkiksi asunnon siivoamiseen meni ennen puoli tuntia, nyt sen suunnitteluun menee kolme päivää.





Tänään on pannukakkupäivä, joten tänään ei muuta kuin muutama jonninjoutuva lörpöttelylause. Kyllä joinain päivänä ihminen tarvitsee pannukakkua enemmän kuin blogiaan :)

Osallistukaa arvontaa, siellä on tällä hetkellä kaksi osallistujaa niin että voittomahdollisuudet ovat verrattaen tosi hyvät. 

2 kommenttia:

  1. Mä olen sitten supervanha ja -hidastunut; suunnitellut kirppiskamppeitten myyntiä n.vuoden. ei nauruhymiötä, olen saamaton.

    no jos pieni. :]

    nami pannukakkua! mun pitäis tehdä omenapiirakkaa, olen suunnitellut sitä pari päivää kun saatiin tutulta kassillinen omppuja. helpon reseptinkin jo kaivoin esiin. möhmöh, nuhapäivä. toivottavasti siellä säästytty syyslenssulta!

    Satu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. omppupiirakkaa <3

      ja nuoriahan me vielä ollaan... saa nähdä miten nopsa sitä on joskus 30 vuoden päästä.

      Poista