keskiviikko 14. toukokuuta 2014

Valkoinen puuvilla ja poskipuna, kevään luottopari

Olin aivan varma että olen julkaissut tämän kuvan jo, mutta ilmeisesti en.



Ehkä olin ajatellut että se on huono kuva.

Ehkä vain unohdin.

No mutta nyt se pääsee julkisuuteen hiphei. Jos myöhemmin paljastuu, että sittenkin olen jo julkaissut sen niin sitten kyllä pidän hieman lomaa :) Yritin kyllä selata muutaman kuukauden taaksepäin...

Kevät on kulkenut ajatuksissani kohti yhtä asua. Muistatteko kun huiviprojektin yhteydessä kerroin siitä kauniista tytöstä farkkutakissa ja valkoisessa neuleessa? Huivihan on nyt valmis ja valkoinen neule löytyi joskus talven loppupuoliskolla JC:n alennusmyynneistä. Olen supertarkka neuleiden materiaaleista ja siksi hyviä on vaikea löytää. Tämä on kokonaan puuvillaa ja maksoi kahdeksan euroa. Pitäisi muistaa pitää kyseistä kauppaa vähän useammin silmällä.

Keväällä puuvilla tuntuu oikeammalta valinnalta kuin villa.

Poskipuna on aika ehdoton ainakin siihen asti kunnes kasvoille saa edes hieman päivetystä ja pisamia. Tämän hetken suosikki on Lumenen sävy 20, Onnellisuus. Sattuipas sille nimi... 

Kirjekuorikoru on lahja siskolta ja se on ostettu Pariisista jos oikein muistan. Kuoren sisällä on kirje ja kaikki. Ne on ne pienet yksityiskohdat aina jotka ratkaisee <3

EN: White cotton and pink blush, spring favorites.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti