sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Uusi takki

Unohduin johonkin koko viikoksi, mutta nyt olen täällä taas. Ja ensi viikolla ei käy näin, lupaan.

Takana on vähän erilainen viikonloppu kuin suunnittelin. Olin menossa Jyväskylään, mutta olin ostanut liput itselleni väärinpäin. Eli menon perjantaille JKL-TRE kun Tampereelta olisi pitänyt lähteä... Että näin. Vastahan tätä väliä on suhattu 14 vuotta, ei voi kaikessa vielä voi onnistua.

No, jäin sitten kotiin ja vietin viikonlopun vähän toisenlaisessa seurassa ja ihan kivaa oli sekin. Tänään kävin salilla tekemässä niit PT:n käskemiä juttuja ja olin tyytyväinen itseeni. Tykkään älyttömästi tuosta salista. Luulen, että se voi olla jopa yksi tämän vuoden parhaista jutuista :)







































Olen kaipaillut salimatkoille tuulenpitävää takkia ja alennusmyynneistä sitten nappasin tämän. Tykkään paljon takin yksinkertaisuudesta enkä aio hämääntyä tuosta pinkistä tehostevärinä, sitä on kuitenkin niin  vähän. Piristää vaan lumen ja jään keskellä...

2 kommenttia:

  1. hyvän näköinen takki. ja just hyvät nuo pinkit yksityiskohdat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) maailman huonoin kasaposeeraus ei tee sille oikeutta, mutta siis hyvin toimii käytössä ja pitää tuulen ja sateen ulkopuolella.

      Poista