keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Metsäläinen

Tiedättekö niitä päiviä kun eisittenniinyhtään kiinnostaisi miltä näyttää? Olen tänään tuosta syystä näyttänyt aivan metsäläiseltä. Kaikki kiristi ja puristi aamulla. Näytän kuvassakin siltä että vähän ahdistaa :)

Mutta minähän olenkin hieman metsäläinen. Joten mihinkäs sitä metsää ihmisestä.



Olen ihan yksin kotona! Uunissa paistuu ranskalaisia ja "Oikea kasvishampurilainen" (öööhm..mitä?). Suuret odotukset illalle siis.

Parkan nyysin pikkuisimmalta siskolta ja sen varalle on tuunaussuunnitelma. Saa nähdä, voi olla että sen jaksaa toteuttaa jo tällä kaudella kun tuntuu että talvitakkikausi kestääkin sitten hieman pidempään.

EN: "Straight from the woods" was apparently my thought as I got dressed this morning ;)

4 kommenttia:

  1. Tiedän tunteen, olen itse asunut samoissa verkkareissa melkein kolme viikkoa :) Se on ihan fine hei!

    VastaaPoista
  2. Täällä toinen mehtäläenen!
    Mutta nätti oot, pöh!
    Ja olen jo pikkuhiljaa alkanut vaihtaa talvitakkeja paksuhkoihin kevättakkeihin, kun aurinko ollut niin lämmittävä että hikihän täällä tulee. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kauniista sanoistasi.
      Haluaisin tehdä saman, mutta olen huomannut puuttuvan linkin takkieni välillä: löytyy talvitakki ja seuraava vaihe onkin sitten bleiseri... en ehkä vielä tarkene.

      Poista