torstai 11. huhtikuuta 2013

Elefanttia metsästämässä

Olen haaveillut Finlaysonin Elefanttilakanoista niin kauan kun olen niiden olemassaolosta tiennyt. Vaikka asun yksin, niin pussilakanoita ostan silti aina kaksin kappalein. Liekö tapa vai toiveikas ajattelumaailma tulevasta; joka tapauksessa aika satsaus näiden kohdalla noin niinkun taloudellisesti.







































Nyt on kumminkin Finlaysonilla Vekaraviikko ja -25 % lähtee hinnasta humps vaan (muumien ystäville tiedoksi, että koskee myös muumituotteita). Kuulostaakohan mikään alennusmyynti enemmän minulta? Ainakin houkuttelee enemmän kuin se toinen alennusmyynti, joka myös tuo keltaista katukuvaan ja tekee Hämeenkadulla liikkumisesta mahdotonta ;) 

Harkisten vakavasti panostavani tähän. Samalla hoituisi se keltaisen kaipuu josta olen myös jankuttanut tammikuusta asti.

Olen vahvasti lakanaihmisiä. Äiti on joskus ihmetellyt, että mihin ihmeeseen tarvitsen niin monet lakanat. Minusta on kumminkin kivempaa että on vähän jokaiselle tunnetilalle omat lakanansa. Ja jos on laiska eikä petaa niin sänky kivoilla lakanoilla näyttää silti kivalta. Oliko tarpeeksi monta kertaa kiva-sana että ymmärsitte kuinka paljon näistä seuraa hyvää mieltä? Jo kuvan tuijottaminen piristää.

EN: Finlayson's Elephant print is one of my favorites. 

4 kommenttia:

  1. Ihania ronsuja! :) Kyllä minä nuiden kanssa nukkuisin.

    VastaaPoista
  2. tuo keltainen on kyllä ehdottomasti paras noista norsuväreistä :)

    VastaaPoista