sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Designtorilla

Sain tänään huippuseuraa Tampereen designtorille: lopulta yli puoli perhettä edusti Pakkahuoneella kierrellen. Olen käynyt melkein jokaisella designtorilla siitä asti kun Tampereelle muutin ja olen aina tykännyt tapahtumasta paljon. Paras aika on mennä on mielestäni iltapäivästä kun väki jo vähän harvenee, silloin pystyy jo oikeasti kiertämään ja juttelemaan myyjien kanssa.






Kuvat ottanut Rapunen, paitsi 1. ja 3. taitavat minun ottamiani.../ Almost all the photos are taken by Rapu...

Joka vuosi olen napannut torilta mukaani titiMadamin korun, eikä tämä vuosi ollut poikkeus. Traditioita on hyvä olla, miksi vaihtaa jos se ei ole rikki ja niin pois päin. Muutakin kivaa oli vaikka millä mitalla, erityisesti tänä vuonna ilahduttivat MUKA VA-merkin vaate- ja asustepuoli, tykkään heidän vaatteidensa huolettomista leikkauksista ja käyttömukavuudesta kovasti. Mieleen jäivät myös Saanan ja Ollin jättityynyt.

Erään rusettipannan omistajaksi aion vielä ryhtyä.

Pikkusisko löysi itselleen myös muutaman kivan korun ja meillä oli oikein hauska päivä. Tämmöiset tapahtumat ovat kyllä kivoja, seuraavaksi varmaan sitten suunta kohti Tampereen Muotikirppistä! Ihanaa asua kaupungissa, jossa ihmiset järjestävät asioita :)

EN: Today I visited Designtori in Pakkahuone. This event is a great opportunity to see new things and shop Finnish design. Liked it a lot as usual. 

8 kommenttia:

  1. Huipputapahtuma! Mä ja valas peukutetaan! :)

    VastaaPoista
  2. eka kertaa huudeilla ja oli kyllä muksaa ;) mahtavia merkkejä ja loistavaa designia, minä tykkäsin!

    VastaaPoista
  3. Ihania juttuja! :) Toi valassormus on niin symppis! :)

    Kurkipa muuten blogin sposti, jos et oo vielä kattonut. Lähetin sulle sinne yhen katutaidekuvan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Oon vähän kade kun siskoni meni ja osti sen, mutta onneksi se sai hyvän kodin :)
      Ja meen heti kurkkimaan, kiitos!

      Poista
  4. Titimadamin korut on kyllä suloisia :) harmi kun en päässyt osallistumaan tonne! Ehkä joku vuosi :)

    VastaaPoista