maanantai 21. toukokuuta 2012

Sänkyä mä metsästän (sänkyä mä metsästän), tahdon saada suuren...

Sängyn hankintareissu osa 1 suoritettu. Eksyin matkalla Kalevaan. Tokihan olen asunut täällä viisi vuotta ja matka on 3,5 km. Jännä miten kaikki näyttää niin erilaiselta kun lähestyy eri suunnasta kuin normaalisti :)

Olen siis nyt kaksi kuukautta nukkunut patjalla lattialla ja nyt on suoraan sanoen alkanut hieman vituttamaan. Harmittamaan. Joten aloin toimia.


Kävin tänään Iskussa, Askossa ja huomenna käyn Maskussa. Onko kenekään muun mielestä omituista että huonekaluliikkeiden nimet rimmaavat? Jenkkisänkyä en halua ja asuntoni on muutenkin auttamattomasti liian pieni parisängylle. Se ei kuitenkaan automaattisesti tarkoita, ettenkö ostaisi sellaista.

Huomenna metsästys siis jatkuu Ideaparkissa. Tämä projekti vie valitettavasti aikaa myös blogilta. Toivottavasti minulla on ensi viikolla esitellä hieman valmiimpi asunto ja levänneemmät silmät.

Niin, ja nyt on aika vaihtaa tämä uusi blogi seurantalistalle. Edelleen aika moni tulee tänne vanhan blogin linkityksen kautta. Kiva, että tulette, mutta luulen että suljen sen kokonaan tässä pikapuoliin. Nostan sieltä jotkut lempparit sitten ehkä tänne.

Mukavaa maanantaita. Se on ihan hyvä päivä, kun soittaa ystävälle ja lähtee arki-iltana ulos ihan vain siksi että aurinko paistaa.

2 kommenttia:

  1. Isku, Asko ja masku :D nauran!! Tsemppiä etsintään ja älä nyt eksy. Pöhkö <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ah, mentiin autolla. kuski löysi perille ja sänky ostettu. jes!

      Poista