maanantai 12. elokuuta 2013

Sinä olet tähti

Tänään olen:

Suoriutunut työpäivästä pääpiirteittäin.

Saanut puhelun, joka päättyi "piti vain sanoa tämä jollekin ääneen että tajuan itsekin mistä on kyse". Ymmärsin. Minulle käy aika usein niin etten tajua asioita, ennenkuin selitän sitä jollekin muulle.

Miettinyt sitä, miten en aio enää antaa ihmisten puhua minulle ihan kuinka sattuu. Tai kohdella muuten huonosti sillä varjolla että joku on minulle tärkeä.

Murehtinut ihoani, joka on jälleen vihastanut maailmalle jostakin ja näyttää nyt minulle kaikista huonoimmat puolensa. Ihoni on vähän kuin VR:n junat. Kaikki toimii, kunnes tulee talvi, kesä, sade, aurinko, tuuli, ilma tai muu yllättävä tilanne. Kuten esimerkiksi hyvin lievät mielialanvaihtelut.

Tullut Saaran tekstin luettuani siihen tuloksen, ettei se oikeasti kyllä olekaan niin vakavaa.

Käynyt zumbassa väärillä kengillä ja pelännyt polvieni puolesta.

Katsonut yleisurheilua. Jännittävää! Pidän yleisurheilusta paljon ja olen katkera kun Timanttiliigaa ei enää näytetä tavallisilla kanavilla. 

Syönyt pieniä karkkeja.

Toivonut, että olisin voinut hihkua kahdesta edellä mainitusta jollekin. Sitten hihkuin. Ja nyt hihkun täällä.

Tajunnut, että tänään olisin tarvinnut pientä hellää maanantai-tsemppausta. Sellaista pikkuista tönäisyä siihen suuntaan että tästä mennään taas viikkoa etiäpäin ja kaikki sujuu ihan kivasti.

Sitten katseeni osui siskon lähettämään kirjekuoreen: tyttö sinä olet tähti. Ja ihan varovaisesti sanoin sen itselleni. 



Muistakaa olla lempeitä itsellenne, viikko on vasta alussa.

EN: Remember to be kind to yourself. You are a star. Everything will be just fine. Have a mellow Monday :)

4 kommenttia:

  1. Täällä ilmoittautuu kanssa yksi joka silloin tällöin murehtii omaa ihoaan. Se on liian vaalea, väritön, taas on tullut mustapäitä nenään lisää.... kaikki on ihossani (silloin tällöin) ihan pilalla. Olen tehnyt saman kuin Saara, eli yritän kestää ihoni epäsäännöllisen säännölliset vaihtelut, ja parin päivän päästä huomaankin kuinka hyvässä kunnossa se taas onkaan! Tykkään blogistasi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuttuja tuntemuksia... toivottavasti tänään on hyvä päivä :) Ja kiitos kovasti kauniista sanoistasi.

      Poista
  2. Uuh, yleisurheilu on ihan parasta! Meinasin mennä ihan huoleen, kun olin unohtanut koko MM kisat... Viimeksi mahaani sattui jännityksestä kun seurasin miesten 400m ja 100m.. Heh. (:
    Tsemppiä viikkoosi, lähetän helliä tönäyksiä täältä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänään mm. jännittävä naisten seiväs luvassa :)

      Poista