torstai 4. heinäkuuta 2013

Yli yksi vuotta, eikä suotta

Kuten aikaisemmin mainitsin, olin unohtanut täysin, että apinan uusi päiväkirja on jo yli 1-vuotias!

Uudemmille lukijoilleni tiedoksi, että olen tosiaan pitänyt blogia jo vuodesta 2010. Apinan päiväkirja sulkeutui reipas vuosi sitten erinäisten elämänmuutosten myötä vain minun nähtäväkseni. Hetken aikaa ajattelin lopettaa koko touhun, mutta tuumittuani päätin jatkaa ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Ja hyvä että tein niin.

Tästä kirjoittelusta on tullut minulle hyvin tärkeää. Olen iloinen, että osa teistä on kulkenut mukana jo pitkään ja ilahdun kommenteista joka kerta! Blogini on pienen pieni, mutta sen merkitys on minulle suuri. Tuntuu, että vaikka teenkin tätä periaatteesa itselleni, niin saan samalla jakaa teidän kanssa tosi paljon.



Kirjoitan suhteellisen pintapuolisesti, mutta tässä kohtaa mainittakoon että viimeinen vuosi on ollut minulle tosi rankka. Samalla olen kuitenkin oppinut valtavasti ja saanut elämääni paljon uusia, ihania juttuja. Blogi on minulle myös tapa säilöä niitä hetkiä, jotka muuten helposti unohtuisivat. Pieniä asioita.

Tein teille pienen kyselyn, löytyypi tuosta sivupalkista. Mitä te haluaisitte täällä nähdä? Avoimiakin toiveita saa jättää tietty, mutta ehkä tuosta on helppo ruksailla jos ujostuttaa. Näen sitten vähän mistä te tykkäätte! 

Kiitos ihan jokaiselle, kun jaksatte käydä täällä lukemassa. Keksin vielä varmaan jotain synttärijuhlistusta, mutta näissä asioissa ei parane hosua. Katsotaan, josko se liittyisi vaikka jotenkin toiveisiinne.

P.s Google teki jotain ja lopetti jonkun tavan seurata blogeja, jotain ehkä taas toimii, mulla ei toimi oikein mikään (hyvin olen onneksi perillä kuitenkin). Aika moni on muutoksen kanssa kääntynyt bloglovinin puoleen. Tämäkin blogi löytyy sieltä ja ohjeet, miten blogit siirretään, löytyvät esimerkiksi Ennin avulla täältä. Apinan päiväkirja löytyy myös blogilistalta, sivupalkissa palikka siihenkin.. En ole itse käyttänyt kumpaakaan, tunnen oloni vähän muutosvastarintaiseksi :) Pitänee perehtyä.

EN: This blog is 1-year old!  Thank you for being here <3

4 kommenttia:

  1. Hyvää blogin yks-vuotis-synttäriä.

    Kirjoitustyyli on mielestäni loistava. Ja vaikka en kosmetiikka jutuista esim. niin aina ymmärräkkään, on niitäkin hauska lukea kun esimerkiksi perustelut on vallan mainioita.

    Kiitos kun tätä pidät.

    VastaaPoista
  2. anteeksi, pakko tulla korjaamaan, että beeing kirjoitetaan oikeasti being. Bee on mehiläinen eikä olla.

    VastaaPoista