maanantai 14. huhtikuuta 2014

Ikuisuus lankakerissä

Siellä se odottaa, laatikossa.


Joka alkoi jo joskus ennen kuin edes muutin tähän asuntoon. Olen asunut tässä ihan kohta kaksi vuotta.

Välillä kieltämättä tuntuu, että elämä on liian lyhyt :) Tuo ei valmistu ikinä.



Tai valmistuisi varmaan.

Kun ottaisin aikaa sille. Väkipakolla. Kolme-viimeistä-lankakerää. Kolme... en edes halua muistella kuinka monta niitä on kulunut.

Niinhän se on, että tällaisinä hetkinä on kuulkaas otettava hallinta omiin käsiin. Silloin, kun tuntuu että maailma vilistää ohi niin että humina käy. Pysähdyttävä ja todettava että EI, minä en tiedä koska se valmistuu. Minä en tiedä. Voi olla ettei koskaan. Tai todettava että, no NYT MÄ VAAN EN TEE MITÄÄN MUUTA ENNENKUN TUO HEMMETIN HUIVI VALMISTUU.

Valintahan on minun.

T. maanantai-on-näköjään-hiukan-rankka

P.S Olen instagrammissa ja siellä on kivaa! Harjoittelen vielä käyttöä, vinkatkaa ketä seuraatte ja jos olette siellä. Minä löydyn nimellä @apinanpk!

P.S 2 Jos tuo joskus valmistuu niin siitä tulee varmasti joku tuhannen kuvan editorial tänne :D

EN: You can now find me at Instagram, @apinanpk :)

4 kommenttia:

  1. Tsemppiä, ikuisuusprojekteja on ihan hyvä olla... Tai sitten vain teet valmiiksi. NYT HETI. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, näytän aina murentuvan tämän huivin äärellä. Kyllä se tästä. Olisi tietysti plussaa jos valmistuisi vielä kevät tuuliin... kesällä monta kiloa alpakkavillaa saattaa olla liikaa jopa minulle, vaikka vilukissa olenkin.

      Poista
  2. Tsemppiä! :> Mullakin on yksi varmaan neljä vuotta sitten aloitettu laukku kesken... :D Sellanen virkattava kassimainen... En varmaan osais enää edes tehdä sitä! :DD

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D joo onneksi olen valinnut yksinkertaisen "mallin" niin ei tarvitse ohjetta kaivella. kiitos, tsemppiä sinnekin! ehkä tämä kesä on se kesä kun kassikin valmistuu?

      Poista