lauantai 8. helmikuuta 2014

KAKSITVÅ lopettaa

Olen kirjoittanut KAKSITVÅ:sta blogiini useampaankin kertaan, seuraillut merkkiä jo pitkään ja muutaman jutun heiltä olen hankkinut myös omaan kaappiin. Kaikki mallistot eivät ole kolahtaneet, mutta meininki on silti ollut hyvä ja merkki on jäänyt mieleen. Eksyin tänään pienen tauon jälkeen heidän bloginsa pariin ja siellä minua odottikin uutinen lopettamisesta.

Vähän haikein mielin luin tuota juttua.

Muistuttaisinkin tässä samalla siitä, että kannatetaanhan näitä kotimaisia pieniä merkkejä myös ja käydään pikkuputiikeissa. Eikä vain puhuta siitä, miten kivoja ja tärkeitä juttuja ne on. Viimeinen mallisto on nimeltään "Have a good one" ja näytökseen kerätään varoja vielä kahden päivän ajan. Taidanpa osallistua itsekin ja napata siskon maaliskuussa kainaloon ja ottaa nokan kohti Helsinkiä. Jos haluat osallistua, niin se onnistuu täällä. Niin, ja nettikaupan puolella on myös hyvät alennukset meneillään!

Jään siis vähän haikein mielin odottamaan KAKSITVÅ:n viimeistä näytöstä, mutta toivotan heille kaikkia maailman ihania asioita ja onnea uusiin seikkailuihin! <3




Katsokaa tuo dokumentti, se on niin sympaattinen!

5 kommenttia:

  1. Siis aivan järkyttynyt olen. Mutta toisaalta kun vierestä katsoo näitä pienyrittäjien juttuja, ei kuitenkaan tämäkään mitenkään yllätä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama reaktio täällä, olin tosi murheissani... mutta nyt on oma panos jätetty viimeiseen näytökseen ja junaliput Helsinkiin ostettu. Toivottavasti viimeisistä juhlista tulee hyvät! Ja toivottavasti näistä naisista kuullaan vielä :) Jäämme toiveikkaina odottamaan, eikö?

      Poista
    2. Niinpä. Nettikaupassa ei ollut mitään miestenvaatteita (paitoja) enää.

      Poista
    3. Höh :/ en muuten yhtään tiedä myydäänkö Kaksitvåta missään esimerkiksi Tampereella (tai muualla)...olen tainnut omat ostokset tehdä designtorilta ja nettikaupasta.

      Poista
  2. Ei mun tietääkseni, tai ainakaan enää pitkään aikaan.

    VastaaPoista